top of page

Satın Almaya Karşı Kendi Çözümünüzü Oluşturma: Salesforce ve SAP'ı En İyi Nasıl Entegre Edersiniz?


Fabian Weyerstall 14 Haziran 2022 | 7 dakika okuma süresi


Salesforce ve SAP'nin kullanıma hazır şekilde birleştirilemeyeceğini mi söylüyorsunuz? İşte bu yüzden PwC Connected Journeys var.

Şirketler, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) ve kurumsal kaynak planlaması (ERP) yazılımları arasında sorunsuz bir siparişten tahsilata süreci oluşturmaya çalışırken genellikle paniğe kapılırlar. Ama artık paniğe gerek yok - SAP S/4HANA ve Salesforce, tüm potansiyel müşteriden nakde ve bakıma kadar süreci birbirine bağlamak için yeni bir dijital platform ekosistemi için birleştirildi.

Bu iki farklı arayüz birbirine yönlendirilmiştir ancak istediğimiz gibi birlikte çalışmazlar. Özel bir entegrasyon oluşturmak bundan kurtulmanın tek yolu mu?



Dijital için ERP ve CRM neden birlikte çalışmalı?


ERP sistemi siparişin yerine getirilmesini (yani insan kaynakları, finans, satın alma ve lojistik) yönetirken, CRM müşterilerle tüm etkileşimleri ve ilişkileri kapsar. Her iki sistem de her sistemdeki müşteriler, kişiler, işlem gibi temel müşteri bilgileriyle kendi başına çalışır.

MuleSoft Anypoint platformu, bu iki dünya arasındaki noktaları birleştirir. API'ler ve konektörler, en iyi uygulama olarak gevşek bir şekilde bağlanmış bir entegrasyon mimarisinin parçası olarak tasarlanır ve oluşturulur. Ancak standardizasyon ve esneklik için işletmeyle alakalı kanonik bir veri modeli eklenmelidir.

en son rapor API yönetimi ve iPaaS'de neden lider olduğumuzu öğrenin Raporları okuyun


ERP ve CRM'nin entegre edilmesi neden genellikle zordur?


Hem Salesforce CRM hem de SAP S4/HANA sistemleri bir dizi standartla birlikte gelir: kullanıma hazır, buluttan bağımsız, çalışmaya hazır. Bu standartlar, sektöre odaklı önceden tasarlanmış işlevsellik sağlar. Bir uygulama katmanı, özelleştirme için çeşitli seçenekler, kodsuzdan düşük kodlu otomasyona ve programlı geliştirmeler sağlar. Müşterilerin böyle bir sistemi kullanıma sunarken yaptıkları şey budur: onu ihtiyaçlarına göre uyarlar ve geliştirirler. Şimdi, bu sistemlerin birbirleriyle konuşması gerekiyor ve ortak bir müşteri yapısı veya karmaşık bir sipariş karşılama süreciyle ilgili sorular ortaya çıkıyor.


Bağlı yolculuklar dijital çağda neden "kazanır"?


Dijital çağın birincil ve farklılaştırıcısı, müşterileri tutarlı bir deneyimle çekmektir. Kendilerini özdeşleştirdikleri markalara daha fazla para ödemeye istekli müşteriler var. Ve bunun için ikna edici, çekici ve sorunsuz bir kullanıcı deneyimi çok önemlidir. Bu, ürünlerinin ve hizmetlerinin tüm yaşam döngüsü boyunca uçtan uca tasarlanmış iş süreçleri gerektirir.

Teknoloji perspektifinden sonuç, sorunsuz deneyimi sunmak için ilgili tüm ekosistemlerin entegre edilmesi gerektiğidir. CRM ve ERP'nin her teknolojisi, müşterilerin ve çalışanların uçtan uca deneyimi için dijital yeteneklerin parçalarını ekler ve tüketir.

Salesforce ve SAP'yi birbirine bağlamak, uçtan uca potansiyel müşteriden nakde ve bakıma kadar süreçler için bir temel olarak uygun etkileşim elde etmek için harika bir temeldir. Müşteri ve çalışanlar, kişisel olarak ve sipariş, durum, satış geçmişi, hizmet geçmişi ve beğeniler ve beğenmemeler gibi ilgili verilerin tam olarak farkında olarak hizmet aldıklarını fark edince heyecanlanacaklardır.


Kullanıma hazır bağlı yolculuklardan neden yararlanmalısınız?


Mevcut kanonik veri modeli üzerinden arayüz entegrasyonunu tanıtmak için gereken çabanın yarısı vardır. Yapılandırılabilir kurulum nedeniyle pazara sunma süresi iki hatta üç kat kısaltılır. Bu nedenle, her şeyi sıfırdan hazırlamak gerekse bile, aynı anda daha fazla proje omurga uç noktası. Connected Journey Suite'i kullanarak, projeler daha kolay olacak ve üretim koduna ve mevcut eşlemelere dayalı olarak çok zorlayıcı olma olasılığı daha düşük olacaktır. Geliştirici Connected Journey ile tanıştırıldıktan ve eğitim tamamlandıktan sonra proje giriş seviyesi minimuma indirildi.


SAP S/4HANA ERP entegrasyonlu Salesforce CRM


Aslında, CRM'nin ERP sistemiyle entegrasyonu göründüğü kadar kolay değildir. PwC, test edilmiş ve müşterilerin sorunlarını çözen kullanıma hazır bir çözüm oluşturdu. SAP S/4HANA veya Salesforce güncellense veya MuleSoft çalışma zamanı değişse bile, PwC'nin Connected Journey Suite'i her zaman günceldir.

Daha fazla bilgi edinmek ister misiniz? Salesforce ve S/4HANA süreçlerini uyumlu hale getirme hakkında bugün daha fazla bilgi edinin. Etiketler

 
 
 

Comments


bottom of page